Markaların gerek yeni müşteri bulmak gerekse mevcut potansiyellerini korumak için doğru sosyal medya kullanımının önemine dikkat çeken Fikret Bekmezci Marka Reklam Ajansı Başkanı Fikret Bekmezci, önemli tüyolar verdi.
Sosyal medya dilinin farklılığına ve karşıdaki üzerinde bıraktığı etkiye dikkat çeken Bekmezci, "Burada yapacağınız her hata size müşteri kaybı, doğru iletişim stratejileri ve yöntemleri ise yeni müşteriler olarak geri dönüyor. Buradaki en önemli etkilerin başında müşteriyle birebir iletişim geliyor. Bu iletişim yönteminde samimiyet ve netlik çok önemli. Sosyal medyada asla otomatik mesaj kullanmayın. Müşterilerinize isimleriyle hitap edin ve mutlaka ilgili emojileri kullanın" dedi.
Gazze'de insanlık dramı yaşanırken dünya yaşananlara kulaklarını tıkamakla yetiniyor. Saldırı silsilesinin ilk başladığı günden itibaren bölgede aktif rol oynayıp, gönderilen yardımlara uygulanan ambargoları kaldırmak ve zulüm gören mazlumlara yardım eli uzatabilmek için ...
- 05/05/202416 milyon İstanbullunun hayat kalitesini yükselten ve kent yaşamını kolaylaştıran hizmetlerin yer aldığı uygulama, zengin kategoriler menüsü ile harita.istanbul adresinden web ve mobil uyumlu olarak herkesin erişimine açıldı. Yenilikçi ve yaratıcı yaklaşım ile tasarlanan ...
- 05/05/2024Türk Kızılay İlk Yardım Eğitim Merkezleri ile 2023 yılı içerisinde 55.406 kişiye sertifikalı eğitim verilirken 445.603 kişiye de bilinçlendirme eğitimleriyle ulaşıldı. Milli Eğitim Bakanlığı Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü iş birliğiyle de ülke genelindeki ...
- 05/05/2024Muratpaşa Belediyesi falez sahil bandı boyunca Konserve, Mobil, İnciraltı, Erdal İnönü ve Erenkuş olmak üzere birbirinden güzel mavi bayraklı plajlarında her yıl misafirlerini ağırlamaya devam ediyor. Muratpaşa'nın tek asansörlü plajı olan İnciraltı'nın ardından Erdal ...
- 05/05/2024