medya@uobenkural.com.tr  ||  0 850 305 08 24 Hakkımızda Künye Bize Ulaşın
IMG-LOGO

TikTok İçerik Üreticilerine İlham Veriyor

Teknoloji - 13/10/2024 16 Gösterim 0 Yorum

Creator To The Top etkinligi, TikTok Ortadoğu, Türkiye, Afrika, Pakistan ve Güney Asya Operasyon Yöneticisi Kinda İbrahim'in açılış konuşmasiyla başladı. Açılışta, platformun içerik üreticilerine sunduğu fırsatlar, yaratıcı ekosistemin büyümesine olan katkıları ve topluluk üzerindeki etkileri üzerinde duruldu.

Panelin devamında dijital içerik ajansı Buvidyo'nun prodüksiyon yönetmeni Ece Laçin Sualp ve yönetmen Alp Sualp yüksek kaliteli içerik üretimine dair teknik detayları paylaştı. Işık, açı ve ses gibi teknik detayların doğru kullanımının önemi üzerinde durulurken, prodüksiyon gerektirmeyen pratik öneriler sunuldu. Halka ışık kullanımı gibi basit çözümlerle profesyonel görünüme ulaşmanın mümkün olduğu vurgulandı.

DİJİTAL ETKİLEŞİMDE DEVRİM YARATAN BİR MODEL

Publisher Summit'in son oturumunda ise dünyanın en büyük futbol kulüplerinden Juventus'un Dijital Yayın Müdürü Mattia Fontana ve içerik üreticisi Samet Kocabaş bir aradaydı.

Türkiye'de Juventus'la işbirliği yapan ilk içerik üreticisi olan Samet Kocabaş deneyimlerini anlatırken, Mattia Fontana ‘Juventus Creator Lab' projesinin detaylarını anlattı. Juventus'un dijital içerik üretimi ve sosyal medya stratejilerini geliştirmek amacıyla kurduğu Juventus Creator Lab platformu, taraftarların ve içerik üreticilerinin Juventus'un iç dünyasına dair özgün ve yaratıcı içerikler üretmesine olanak tanıyor. Juventus Creator Lab, futbol kulüpleri arasında dijital etkileşimde devrim yaratan bir model. Taraftarların kulüple doğrudan etkileşim kurmalarına olanak tanıyan bu platform, Juventus'un dijital dünyada güçlü bir varlık oluşturmasına yardımcı olurken taraftarlara da sadece izleyici değil, aynı zamanda içerik üreticisi olma imkânı sunuyor. Mattia Fontana panelde, Juventus Creator Lab çatısı altında tüm ülkelerden içerik üreticilerini ağırladıklarını anlattı ve işbirliklerinden örnekler verdi. Fontana, 36 milyon TikTok takipçisiyle spor takımları arasında öncü bir konumda olan Juventus ekibinin sık paylaşım yaparak hesaplarını hızla büyüttüğünü söyledi.

Panelde TikTok'un Ortadoğu, Türkiye, Afrika, Pakistan ve Güney Asya Operasyonlarından Sorumlu Yöneticisi Kinda Ibrahim de bir konuşma yaptı. TikTok'un tüm kullanıcılarına yaratıcılıklarını küresel bir kitleyle paylaşma gücü verdiğini söyleyen Ibrahim "Genç nüfusuyla Türkiye, dijital dönüşümde öncü bir rol üstleniyor" dedi.

Haberler

IMG
Eylül Ayında Yenişehir Havalimanı’nda 13,000 Yolcu Ağırladı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğü, Bursa Yenişehir Havalimanı'nın 2024 yılı eylül ayına ait hava yolu uçak, yolcu ve yük istatistiklerini açıkladı. Açıklamaya göre, Bursa Yenişehir Havalimanı'nda eylül ayında, ...

- 13/10/2024
IMG
Hırvat-Türk Dostluk Derneği’nden LÖSEV’e Anlamlı Ödül

Hırvat-Türk Dostluk Derneği 5 yılda bir verdiği bu ödülleri bu sene lösemi ve kanser alanındaki çalışmaları ve on binlerce çocuğun hayatına dokunması sebebiyle Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı LÖSEV'e verdi. Dışişleri Bakan Yardımcısı ve AB Başkanı ...

- 13/10/2024
IMG
Büyükakın: Kocaeli Gençleri Teknolojide Lider Olacak

TEKNOFEST 2024'te 11 teknoloji takımı Türkiye birinciliği getirirken 9 takım da farklı kategorilerde dereceye girmeyi başardı. TEKNOFEST tarihine geçen Kocaelili gençlerle bir araya gelen Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, ‘'Gençlerimizin geliştirdikleri ...

- 13/10/2024
IMG
Başkan Tugay,“Dünyaya örnek olacağız”

İzmirlilere daha iyi hizmet verebilmek ve kent yaşamını kolaylaştırmak amacıyla geliştirilen İzmir Şehir Kart projesinde yeni bir aşamaya geçiliyor. Alışverişlerde indirimlerden kampanyalara, öğrencilere özel avantajlardan sosyal yardımlara kadar birçok kolaylık sağlayan ...

- 13/10/2024
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10