Çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle kuruluşundan bu yana ilçe sakinlerinin istek, öneri ve şikâyetlerini çözüme kavuşturan Turunç Masa'ya, temmuzda gelen başvuru sayısı 15 bin 210 oldu.
Başvuruların yüzde 82,88'i çağrı merkezi üzerinden alınırken, yüzde 12,33'ü web, mail ve sosyal medya üzerinden gerçekleşti. Temmuz ayında 2 bin 881 başvuru ile en yoğun talep Temizlik İşleri Müdürlüğü tarafından işleme alındı. Ardından 950 başvuru ile İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü işyerinden ambalaj atıklarının toplanması konulu talepler değerlendirildi.
EN ÇOK TALEP GÜZELOBA'DAN
Tüm başvuruların profesyonel ekiplerce titizlikle değerlendirilerek, çözüm sürecinin takip edildiği sisteme en çok başvuru Güzeloba Mahallesi'nden geldi.
Bin 390 başvurunun kayda alındığı Güzeloba Mahallesi'ni, 705 başvuru ile Çağlayan Mahallesi takip etti.
Yenimahalle Belediyesi’nin Batıkent Turgut Özal Mahallesi’nde hizmete açtığı 100. Yıl Cumhuriyet Akademisi’nde Kariyer Günleri başladı. “Hayatını inşa edenler” başlıklı Kariyer Günleri’nin konuğu olan Halk Müziğinin ...
- 09/10/2024Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak’ın öncülüğünde uygulanan Umuda Kapı Açıyorum Hayata Tutunuyorum Projesi devam ediyor. Her geçen gün bağımlılıktan kurtulmak ve aile hayatına geri dönmek için yeni kişilerin katıldığı projenin ...
- 09/10/2024NASA astronotu Matthew Dominick, uzay aracından Miton Kasırgası'nın ilerleyişine dair çektiği görüntüyü yayımladı. Florida'nın batı kıyısının neredeyse tamamını etkilemesi beklenen Miton Kasırgası Salı gecesi yerel saatle Kategori 5 ...
- 09/10/2024Kağıthane’de ikamet eden 0-6 ay grubundaki bebeklerin aileleri evlerinde ziyaret edilerek içerisinde yeni doğan bebeklerin temel ihtiyaç malzemelerinin olduğu çantalar hediye ediliyor. Kağıthane Belediyesi’nin hazırladığı bu özel paket ailelerin ...
- 09/10/2024