Çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle kuruluşundan bu yana ilçe sakinlerinin istek, öneri ve şikâyetlerini çözüme kavuşturan Turunç Masa'ya, temmuzda gelen başvuru sayısı 15 bin 210 oldu.
Başvuruların yüzde 82,88'i çağrı merkezi üzerinden alınırken, yüzde 12,33'ü web, mail ve sosyal medya üzerinden gerçekleşti. Temmuz ayında 2 bin 881 başvuru ile en yoğun talep Temizlik İşleri Müdürlüğü tarafından işleme alındı. Ardından 950 başvuru ile İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü işyerinden ambalaj atıklarının toplanması konulu talepler değerlendirildi.
EN ÇOK TALEP GÜZELOBA'DAN
Tüm başvuruların profesyonel ekiplerce titizlikle değerlendirilerek, çözüm sürecinin takip edildiği sisteme en çok başvuru Güzeloba Mahallesi'nden geldi.
Bin 390 başvurunun kayda alındığı Güzeloba Mahallesi'ni, 705 başvuru ile Çağlayan Mahallesi takip etti.
İklim ve coğrafi konumu itibari ile güneşlenme süresinin en fazla olduğu illerden biri olan Mersin'de, kentin güneş enerji potansiyelini değerlendirerek temiz ve yenilenebilir enerji kaynaklarına yönelen Büyükşehir, çevre dostu uygulaması ile enerji tasarrufu ve verimliliği ...
- 03/09/2024Sosyal Belediyecilik kapsamında hizmetlerine devam eden Malatya Büyükşehir Belediyesi bu kapsamda Konteyner Kentlerde kalan çocuklar için sünnet şöleni düzenliyor. Malatya Büyükşehir Belediyesi tarafından Malatya genelinde bulunan Konteyner Kentlerde yaşayan 165 çocuk sünnet ...
- 03/09/2024Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, eski Kamyon Garajı'nın Aksaray Yolu'nda yapımını sürdürdükleri Yeni Kamyon Garajı'na taşınması çalışmalarını sürdürdüklerini belirtti. Konya şehir merkezinde trafik yoğunluğunu azaltacak ve taşıma sektöründeki ...
- 03/09/2024Denizli'de en fazla 5 büyükbaş hayvana sahip aile işletmelerine arpa flake yem desteği verecek Denizli Büyükşehir Belediyesi çiftçinin elinde kalan arpa için alıma çıktı. Denizli Büyükşehir Belediyesinin küçük aile işletmelerine yönelik hayata geçireceği proje ile hem ...
- 03/09/2024