Türkiye'nin 81 ilinde faaliyet gösteren ve her gün binlerce vatandaşın alışverişini yaptığı süpermarket zincirlerinden şikâyetler gelmeye devam ediyor. En son şikâyet İstanbul Kadıköy'de bulunan A101'den geldi.
Kahvaltılık alışveriş yapmak için internetten alışveriş yapan gazeteci Serkan Candaş, A101'in mobil uygulamasından Marmarabirlik Salamura Siyah Zeytini sipariş etti. Kurye tarafından evine getirilen zeytini açan Candaş, zeytinlerin küflü olduğunu görünce büyük şok yaşadı.
Zeytinin son kullanma tarihi 2025 olmasına rağmen tamamen küflendiğini gören Candaş, A101 ve Marmarabirlik yetkilileriyle görüşmek istedi ancak yetkili bir kişiye ulaşamadı.
Serkan Candaş gerekli yerlere tüm şikâyetleri edeceğini ve başkasının başına bu olay gelmemesi için çabalayacağını belirtti.
DSÖ Genel Direktörü Ghebreyesus, Lübnan'daki toplu kaza olayına yanıt vermek için Halk Sağlığı Bakanlığı ile birlikte çalıştığını belirterek, “Önceki aylarda, DSÖ ve ortakları, ülke hastanelerinin 3’te 2’sinden ...
- 20/09/2024BM İnsan Hakları Yüksek Komiseri Türk, hükümetleri gençler için dijital eğitimi teşvik etmeye ve onları çevrimiçi tehditlere karşı korumaya çağırarak, “Çözümlerin insan hakları temelinde olması ve ...
- 20/09/2024Çekya Devlet Başkanı Pavel, Güney Kore Devlet Başkanı Yoon Suk Yeol ile birlikte ülkeler arasındaki ticari ilişkileri güçlendirmek için önemli bir platform olan Çek-Kore İş Forumu'nu resmen başlatma fırsatı bulduğu için mutlu ...
- 20/09/2024MGM’den yapılan açıklamaya göre, öğle saatlerinden sonra Van çevreleri ile Bitlis'in kuzey ve doğusunda yerel olarak kuvvetli gök gürültülü sağanak yağış bekleniyor. Sel, su baskını, yıldırım, yerel dolu yağışı, heyelan, ...
- 20/09/2024