Çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle kuruluşundan bu yana ilçe sakinlerinin istek, öneri ve şikâyetlerini çözüme kavuşturan Turunç Masa'ya, temmuzda gelen başvuru sayısı 15 bin 210 oldu.
Başvuruların yüzde 82,88'i çağrı merkezi üzerinden alınırken, yüzde 12,33'ü web, mail ve sosyal medya üzerinden gerçekleşti. Temmuz ayında 2 bin 881 başvuru ile en yoğun talep Temizlik İşleri Müdürlüğü tarafından işleme alındı. Ardından 950 başvuru ile İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü işyerinden ambalaj atıklarının toplanması konulu talepler değerlendirildi.
EN ÇOK TALEP GÜZELOBA'DAN
Tüm başvuruların profesyonel ekiplerce titizlikle değerlendirilerek, çözüm sürecinin takip edildiği sisteme en çok başvuru Güzeloba Mahallesi'nden geldi.
Bin 390 başvurunun kayda alındığı Güzeloba Mahallesi'ni, 705 başvuru ile Çağlayan Mahallesi takip etti.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), emeklilerin pazar alışverişlerine katkı sunmak amacıyla "Emekli Pazar Desteği"ni hayata geçirdi. İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun 2024 seçim vaatleri arasında bulunan Emekli Pazar Desteği'ne başvurular 30 Ekim - 8 Kasım tarihleri ...
- 06/02/2025İstanbul İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Şile İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, S.S. Şile Tıbbi Aromatik Bitkiler Tarımsal Kalkınma Kooperatifi iş birliğiyle hayata geçirilen "İstanbul İçin Keten Tohumu Devam Temini'' projesi kapsamında, Şile de keten tohumu yağı ve lif ...
- 06/02/2025Gençlerin tarih ve sanat bilincini geliştirmeyi ve kültürel birikimlerini zenginleştirmeyi amaçlayan etkinlik, İstanbul'un önemli müzelerine yapılan gezilerle şehrin köklü tarihini ve dokusunu keşfetme fırsatı sunuyor. Lise öğrencileri 11-15 Kasım tarihleri arasında ...
- 06/02/2025Memleket özlemi yaşayan İstanbulluları her hafta farklı bir ilin kültürüyle bir araya getirdiği etkinlikler 21-24 Kasım Sinop, 28 Kasım- 1 Aralık Kastamonu, 5-8 Aralık Gümüşhane Kültür Buluşmaları ile devam edecek. Eylül ayında Gaziantep'le başlayan Kültür Buluşmalarında ...
- 06/02/2025