medya@uobenkural.com.tr  ||  0 850 305 08 24 Hakkımızda Künye Bize Ulaşın
IMG-LOGO

Z kuşağının yüzde 84'ü gerçekçi markalara güveniyor

Yaşam - 11/07/2023 85 Gösterim 0 Yorum

Gün geçtikçe değişen dünyaya hızla adapte olan Z kuşağı, kendileriyle aynı değerleri paylaşan markalara yöneliyor. Ad Age tarafından yayınlanan verilere göre Z kuşağının %84'ü, gerçek kişileri ve ifadeleri kullanan markalara daha çok güveniyor. Özgünlük, bireysellik, sürdürülebilirlik, kalite ve minimalizm gibi değerleri önemseyen Z kuşağı, satın alacağı ürünün kendisine hitap etmesini ve hayatını kolaylaştırmasını talep ediyor. Z kuşağının ilgi ve isteklerine dahil olmanın marka ile tüketici arasındaki bağı güçlendireceğinden bahseden Tasarist Yaratıcı Direktörü Musa Çelik, “Özgün, yenilikçi, teknolojik gibi Z kuşağını tanımlayan özellikleri ambalaj tasarımında yansıtmamız gerekiyor. İlham verici, şeffaf ve gerçekçi ögelerle tasarlanmış ambalajla dikkatini çekeceğimiz Z kuşağının sadakatini kazanarak hayatlarında kalıcı bir yer edinebiliriz.” sözlerini kullandı.

“Z Kuşağı Marka ile Ortak Paydada Buluşmak İstiyor”

Dijital dünyanın içine doğmuş, diğer nesillerden daha eğitimli ve teknolojik açıdan bilgili olan Z kuşağı, markayla açık diyaloglar kurmak istiyor. Yenilikçi, yaratıcı ve çözüm sunan ürünler daha çok dikkatlerini çekerken tarzlarının ve fikirlerinin markalar tarafından şekillendirilmesini talep ediyor. Aynı zamanda çevre konusunda da duyarlılığı yüksek olan Z kuşağına markanın sürdürülebilirlik çabaları ile ilgili detayları sunmak gerekiyor. Z kuşağının dünyasına hitap edecek ambalajların özgün mesajlarla şeffaflık çerçevesinde tasarlanması gerektiğini belirten Tasarist Yaratıcı Direktörü Musa Çelik, “Erişilebilir, sürdürülebilir ve şeffaf markalar Z kuşağının daha çok dikkatini çekiyor. Bu sebeple ambalajda marka değerine, sürdürülebilirlik çalışmalarına ve gençliğe ilham olacak yaratıcı ögelere yer vermek gerekiyor. Yani Z kuşağı markayı satın almaktan ziyade marka ile ortak paydada buluşmak istiyor.” açıklamasında bulundu.

Z Kuşağı Sosyal Medyadan Besleniyor

Dijital uygulamalar ve ekranla oldukça iç içe olan Z kuşağı, satın alma davranışlarında sosyal medyadan etkileniyor. Z kuşağı sosyal medyada kendi deneyimlerini paylaşarak bağlantı kurduğu kitlenin görüşlerine önem veriyor. Z kuşağının dikkatini çekmek ve markayla ortak bir bilinç oluşturmak için sosyal medyayı etkin kullanmak gerektiğini söyleyen Tasarist Yaratıcı Direktörü Musa Çelik, “Her zaman çevrimiçi olan Z kuşağının hızına yetişmek önem teşkil ediyor. Dijital dünyaya belki de herkesten daha fazla hakim olan bu teknolojik Z kuşağına sosyal medya ile en erken şekilde ulaşarak satın alma davranışlarını ve markaya duyduğu merakı önemli ölçüde etkileyebiliriz.“ ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Haberler

IMG
Büyükşehir, Yenilenebilir Enerjileri Desteklerken Kadın İstihdamına da Katkı Sunuyor

İklim ve coğrafi konumu itibari ile güneşlenme süresinin en fazla olduğu illerden biri olan Mersin'de, kentin güneş enerji potansiyelini değerlendirerek temiz ve yenilenebilir enerji kaynaklarına yönelen Büyükşehir, çevre dostu uygulaması ile enerji tasarrufu ve verimliliği ...

- 03/09/2024
IMG
Büyükşehir Belediyesi Sünnet Şöleni Düzenliyor

Sosyal Belediyecilik kapsamında hizmetlerine devam eden Malatya Büyükşehir Belediyesi bu kapsamda Konteyner Kentlerde kalan çocuklar için sünnet şöleni düzenliyor. Malatya Büyükşehir Belediyesi tarafından Malatya genelinde bulunan Konteyner Kentlerde yaşayan 165 çocuk sünnet ...

- 03/09/2024
IMG
Yeni Kamyon Garajı'nda Hak Sahibi Esnaflar İçin Kura Çekimi Yapıldı

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, eski Kamyon Garajı'nın Aksaray Yolu'nda yapımını sürdürdükleri Yeni Kamyon Garajı'na taşınması çalışmalarını sürdürdüklerini belirtti. Konya şehir merkezinde trafik yoğunluğunu azaltacak ve taşıma sektöründeki ...

- 03/09/2024
IMG
Büyükşehir'den Çiftçilere Arpa Alım Desteği

Denizli'de en fazla 5 büyükbaş hayvana sahip aile işletmelerine arpa flake yem desteği verecek Denizli Büyükşehir Belediyesi çiftçinin elinde kalan arpa için alıma çıktı. Denizli Büyükşehir Belediyesinin küçük aile işletmelerine yönelik hayata geçireceği proje ile hem ...

- 03/09/2024
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10